Sewo hiç bi sebebi yoktu incelendi de ama bnm işim çok ağır belki bilirsiniz ambulansta sabahımız akşamımız yoktu yemek yiyemiyoduk asansörsüz kaç kat hasta indirip çıkarıyoduk artık bunda eşimi dinledim bıraktım komple ve şu an çok sağlıklıyız Rabbime bin şükür 🙏