Selamın aleyküm hanımlar burada hepinizle derdimiz hep aynı oldu çoğu kişi ile dert ortağı oldum ailemden yakın oldunuz 🥺🥰
Şimdi gelelim hikayeme ; bundan 4 ay önce 3 aylık bebeğimi kaybettim dünyam başıma yıkıldı sandım öyle kötü oldum ki bir daha anne olmayacağım diye düşündüm etrafımda ki herkes beni hep tam anlamı ile anlamadı bebeğimi kaybetmek onlar için bir geçmiş olsun dan ibaretti bu beni daha çok yaraladı..
Doktorum 3 ay korunma süresi verse de ben 1 ay sonra kendimi hazır hissetmeye başladım ve Denemelere başladık her ay deli gibi tonlarca test almaya başladım her seferinde negatif görüyordum psikolojik olarak çökmüştüm ve kafama takmamaya çalışsam da hep içim yanıyor du en sonunds bir karar verdim ve uygulamayı da silerek buradan bir ay kadar uzaklaştım gebelik düşüncesini kafamdan silip attım ne olursa olsun dedim hiç bir yöntemi denemedim ayaklarımı dikmedim 3 -5 dakika beklemedim duşumu aldım folik asiti bıraktım takip yapmayı da bıraktım..
Sadece tek yaptığım şey muharrem ayına özel hz zekeriya duasını okumak oldu okudum bitirdim ama içimde bir umut yoktu rüyamda kucagıma 3 erkek bebek veriyorlardı kaynanam görümcem rüyaların da yeni doğan bebek gördüklerini söylediler ama yine de umut etmiyordum.
Belirtilerim hep vardı regl ile aynı şekilde göğüs hassasiyeti kasık ağrısı vs tek fark sabahları mide bulantısı ve bel ağrısı ile uyanmam oluyordu en sonunda ya bir test yapıyım dedim ve belli belirsiz bir çizgi vardı emin olamadım kimisi var dedi kimisi yok dedi belirtilerim daha da artmaya başlayınca 3 gün sonra test yaptım ve pozitif gördüm kan verene kadar inanamadım çünkü o kadar umutsuzdum kanı verdim pozitif çıktı doktora gittim vee 4 ay sonra minik mucizemi gördüm o kadar minikki hala bazen inanamıyorum 🥰 şimdi 4+1 iz daha yolun çok başındayız korkularım hala var ama Rabbime güveniyorum imanım inancım sonsuz 🤲🏻 yani demem o ki hiç bir zaman umudunuzu kaybetmeyin ettiğim dualar kıldığım namazlar çok etkili oldu inşallah bebeğime sağ salim kavuşurum Rabbim sizlere de en kısa zamanda nasip etsin inşallah🥰