Gullusahhh yok çok şükür 8. Gün küvezden çıktık aldık kızımızı maşallah iyiyiz kavuştuk belli bi nedeni yok ama ebe bombalardan bile ihtimaller vardır diyor dogum ıcın degıl sadece saglık konusunda vs corona gibi küvez cok yogundu benımde dikkatımı cektı erken dogumlar bu yıl bıraz fazlaymıs