Kizlar ilk gebeliğimi 2019 da Bursa’da yaptım ama malesef 32 haftalık ölü dogumdu ikinci gebeliğim 2020 de İstanbul Küçükçekmece batı Bahat Hastanesi’nde doktor Ahmet yavaş a yaptım şuan oğlum 4 yaşında Ahmet bey işinin ehli çok güvenilir bir doktor ama şuan yeni bı hastanede ve fiyatlar akıl almaz şuan 6+5 haftalık hamileyim muayene ücretleri ve doğum ücretleri akıl almaz şekilde ilk gebeligimde acı bir tecrübe yaşadığım için hep o korku var iyi ve güvenilir bir doktora gitmek istiyorum ama fiyatlar fena yani kucukcekmece de güvenilir uçuk rakamlar olmayan bir doktor öneriniz var mı