Nur1989 eveet bizi anne yapan başlıca seyler dimi annelerimizin hakkını ödeyemeyiz valla her gün daha çok anlıyorum hamileliğimin ilk bulantılı aylarında annemi arayıp ağlamıştım hakkını ödeyemem anne nasıl oderimm diye üzülmüştü kadincagiz ne günlerdi ya 😂😂