Semannrrr Kızlar Ankara etlik şehir hastanesinde bildiğiniz iyi doktor var mı? Doğumumu orda yapacağım 34+5im az kaldı doktor bulmam lazım
mystery00 Semannrrr Ben 3 ay önce doğum yaptım orda. doktor seçme hakkımız yok ama çok memnun kaldım özel gibiydi resmen
mavisevenanne Şuan hastahaneden yazıyorum. Doktor seçme hakkınız yok hangisi denk gelirse. Muane için Salih hoca ve Murat hocayı söyleyebilirim ama doğumda kim nöbetçiyse o giriyormuş bilginize
Semannrrr @“mystery00” hangi doktor acaba? Hastanenin sahibi yakınımız olduğu için özel olarak konuşacağım o yüzden özellikle doktor arıyorum
Senamercan1 Semannrrr bugün Bircan Elçi Beye muayene oldum gayet ılımlı sakin ve çok güzel ilgilenen bir doktordu ondan öncede Türkan Dikici Aktaş’a gitmiştim oda çok güzel ilgilenmişti bunlar harici hep asistanlar denk geldi