Gulcan35 Selam kızlar.. 31 hafta gebeliğim var kasık ağrısı şikayetiyle doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyleyip munoril antiniyotik verdi (tek kullanımlık şase). Yeterli ve etkili olir mu sizce daha önce başına gelen var mı nasıl kurtuldunuz
yokusbebek Gulcan35 Benim hicbir işe yaramadı, umarım sizin için işe yarar 🥹 Gece yatmadan önce gidin ama tuvalete gitmemeniz lazım içtikten sonra. Çok geçmiş olsun 🌸
Hulo2105 Gulcan35 benim enfeksiyon baya yüksekmiş antibiyotik verdi doğumuma 1 hafta var o yüzden sanırım.
NM_mom Yeterli oluyor canım gece yatmadan 1 su bardağına koy karıştır hatta doktorum bana süte karıştırıp iç dedi, içtikten sonra 4 saat kadar tuvalete gitmemeye çalış. Şifa olsun
Gizem9688 Hulo2105 kac gundur bu postlari okuyorum. Dogumuma 2 hafta var benim de. Annede enfeksiyon varmis bebege gecmis falan diye bir suru post. Korkmaya basladim. P.tesi 37. Hafta kontrolüm ve tabiki anestezi gorusmem var gün de alcaz. Istesem bakmazlar mi enfeksiyon var mi yok mu? Ya da aslinda rutin bakilmasi gerekmez mi? Iyice endişelenmeye başladım
yokusbebek Gizem9688 Dahiliyeye gidip ordan da baktirabilirsiniz. Benim rutin bakilmiyor. Kendim gidip ayda bir kez falan baktırıyorum.
Gizem9688 yokusbebek zaten p.tesi anestezi kan alacak crp ve idrar da isterim sorun olmaz. Gecen saglik ocaginda hafif enf vardi. Suyu artirdim ama gecti mi gecmedi mi bebege gecer mi korkusu kaldi.
Rojdaakk Bol bol su iç benim kronik rahatsızlığın zaten çocukluktan geliyor şuan 21 haftaligim hafif bir yanma hissettiğim gibi o gün 4 litreye yakın ılık su içiyorum vücut o mikrobu atıyor sende bu dönemde yürüyüş yap ve su iç gerçekten çok iyi geliyor
NM_mom Benim bi belirtim yoktu o sıralar crp falanda yükselmişti kontrol amaçlı idrar testi verdiğimde çıkmıştı canım.