M-Urass_Mom 1prensannesi2312 Amin canım senden de 🙏🏻 Kendini rahat bırakmaya çalış, olumsuz insanlar olursa uzaklaştır. Bir de ıkınma için daha etkili bir yöntem söylüyeyim sana. Diyafram nefesi al ve karnını aşağıya bastırıyormuş itiyormuş gibi hayal ederek ıkın son safhada. Kabız gibi ıkınmaktan bin kat daha etkiliymiş 💕
Gulay_93 Esim benimde 11 ine kadar doğum olmazsa 12sinde Suni sancı ile doğum olacak inşallah sağlıkla bir avazda su gibi doğururuz 🤲🏻
Esim Gulay_93 amin inşallah hepimiz 🤲🏻 sizinkisinin sebebi nedir ? Pazartesi günü doktor suyumuzun çok az olduğunu söyledi bize. Bugün tekrar kontrole çağırdı yakın takip edeceğim dedi. Uyardı bide umarım kendi sancınla gelir bu hafta dedi, 37+5iz bugün
iremd-1798 1prensannesi2312 o çok etki ediyor eğer ki şuanda da imkanınız varsa eğer birine aldırın evde sizi bekleyen biri varsa o suya koysun okusun açılmanızı güzel etkiler 🥰
miavega aslanbeyy doğumunuz kaç saat sürmüştü ? Benim de bugün kendi sancılarım düzene girmezse yarın sabah suni takılacak 🥹
Cerenyagmur Allah bir avazda doğum yapmayı nasip etsin sağlıkla ve sağlıklı alın inşallah bebeğinizi kucağınıza ☺️