gamseliii Merhabalar 8+3 günlüğüm ayakta dururken hiçbir sıkıntı yok fakat oturmamla beraber kasıklarımda yoğun bir baskı ve ağrı oluşuyor oturtturmuyor resmen kanamam vs olmadı ciddiye almalı mıyım normal mi?