Ece5454 öyle sanci diyebileceğimiz kadar yüksek değil sıklıkta yok o alttaki sizin sanciniz doğum sancısı olarak nitelendirebilmek için en az 40a kadar çıkması lazım 5 dakika 4 düzenli sancı 40 tada olsa doğum sancısı olarak kabul edilir üstteki de bebeğinizin nabzı oda gayet iyi görünüyor