Gokmus Herkese merhabalar anne adayları ben tüp bebek ile hamiş kaldım ve hiç umudum yoktu pozrf olunca şoka girdim ve anksyetm hormonlardan dolayı çok nüksediyor ilaç kullanan varmı aranızda ?