Gkdnz ggmom Doktor istediği için. Aslında müdahale edecekleri bir durum da olmuyor dediğiniz gibi strese sokuyor aileyi
ggmom Gkdnz ben de bunu anlamıyorum bana doktorum kendi sordu yaptırmak istiyor musun bana sorarsan gerek yok 3luler 2li gibi değil çok hatalı sonuç veriyor dedi yaptırmadım 2liye bile gerek yok dedi adettendir diye yaptırdım:)
Gkdnz ggmom Her doktor farklı oluyor ben de yaptırmasam kendimi suçlu hissederim diye her dediğini yapmaya çalışıyorum :)