iyiliktozu bol bol dinleneceksin canım, elimizden başka bi çare gelmiyor 🥹 dikiş attırmış olsan onunda ayrı riskleri var, dikişsiz ayrı zor felan, en yakın arkadaşım 22 haftalıkken erken doğumla bebeğini kaybetmişti, sonra ki hamileliğinde 11 haftalıkken dikiş atıldı, bu sefer senklaj ipinden sık sık enfeksiyon oldu, doğuma kadar kutu kutu antibiyotik içti, wc harici hiç kalkmadı, 32-33 sonrası saldı kendini, şükür sağlıcakla doğurdu 2 yaşına geldi ☺️ o yüzden antibiyotik felan verirlerse kullan hiç bişey olmuyor, asıl kullanmamak sıkıntı, sık sık iç çamaşırını değiştir, hep 60da yıka, oturduğun yerden ütüle, bide renkli iç çamaşırı kullanma, arkadaşım hep beyaz kullanırdı, doktoru öyle önermişti, vardır bi bildiği diyip hiç sorgulamadık 😄