furaley678 ikinci düşüğümde 3 gün kala öğrenmiştim oğlumda adet olacağım gün şuanda da 3 gün kala negatifti bende önemsemedim test yapmadım 2. Gün gecikmede pozitifi gördüm daha doğrusu lekelenme yaşadım bende adet olurum diye bekliyordum yapmamıştım ama lekelenmem devam edince yapmak istedim bence çok erken biraz daha bekleyin negatif görünce insan daha çok üzülüyor 🌺