Kızlar ben 23 +4 teyim ve gebeliğimin en başından beri uyku problemi yaşıyorum karnım çok büyük değil hala ama uyumakta çok zorlanıyorum hamile yastığı aldım olmadı ayrıca sabahları aşırı beni ağlatacak kadar sırt ağrısı ile uyanıyorum var mı bunu yaşayan uykuya hasret kaldım