Bugün gideceğim Prof. Dr. Nuri Danışman’a 🥹 beni de doktorum yönlendirdi kendisine, burada da yazan arkadaşlar olmuş. Güzel geçer inşallah sağlıklı güzel haberler alalım 🙏 önceki gebeligimde Ali İpek var ona gitmiştim, radyolog. Ona da çok olumlu yorumlar vardı ama artık yorgun muydu gününde mi degildi bilmiyorum bizimle doğru düzgün hiç konuşmadı. İşine odaklı demek ki diye düşündük. İlk gebelikti, merak ediyor insan doktor konuşsun anlatsın istiyor ama çok az konuşup yorum yapmıştı.