Merhaba kızlar 2 aylık kızım var biberon alıştı beni hiç emmiyor bende hem mama hemde sağıp sütümü veriyorum artık pompayla sağdığım için göğüsum çok agriyo bı memeden çok az süt geliyo diğer mememden dha çok geliyo dolunca resmen tikaniyo taş gibi oluyo göğüsum ve ben sütümü kesmek istiyorum süt gelmesini istemiyorum annem sen sagdikca gelir diyo bı kaç saat sağmadim ağrısıdan öldüm saginca yumuşuyo rahatliyom bi çaresi varmı sütü ne keser artık yoruldum sağmaktan