Benim İlk doğumum normal oldu devlette yaptım ama çok zorlandım suni sancıyla doğum yaptım kendi sancım gelmedi ıkınamiyordum bebeğimi resmen karnımı iterek çıkarttılar şimdi bebeğimde sol tarafı sağ tarafına göre hareketleri az en çok da kolunda nörolojiye götürdük beyin kanaması geçirmiş dedi bende doğumda çok zorladılar diye böyle olduğunu düşünüyorum doğduğu zaman başından tutmuş parmak izi çıkmıştı resmen iki tarafta da bı kaç ay geçmedi bunun için sezeryan istiyorum ben yine yapamam bebeğime bişey olur diye diyorum ama yine de kararsızım ikinci doğum belki biraz kolay olur ilkine göre evde sancım gelirse daha iyi olur diyorum ama öyle de olmuyor bazen lütfen bana bir akıl verin