Kızlar 6+6 olduk bugün doktor kontrolüm 2 hafta sonra fakat dün ve bugün belirtilerde azalma var mide bulantım hafifledi gibi uyku halim biraz daha iyi benim gibi bu şekilde belirtileri bir gün çok olup bir gün azalan var mi acaba kafama çok takıyorum