Arzu501 34+2 deyim erken doğma riskimiz var. Mesajınızı görünce içim bi rahatladı. Erken gelmeye kalkarsa bana da ciğer geliştirici iğneden vuracaklar öyle doğuma alacaklar mış. Sağlıkla gelsin , haftalarca bir olup küvezde bırakmak kötü hissettiriyo 🥲🥲