Ben gebeligimden önce de nexium kullanıyordum çok konforlu bir ilaç gebeligimde de doktorum kullanabilecegimi soyledi koruyuculuğu yüksek olduğu için haftada üç kere alıyordum 37. Haftamdayim iki günde bir içiyorum çok şükür mide yanmasi yaşamadım içmeyi unuttuğum zaman çok kötü oluyor gavisconun şişesini kafaya diksem işe yaramıyor ilaç kullanmak istemezseniz de şunu tavsiye edebilirim muz tahin ve tarçını ezip yiyin tadı hem güzel hem de mideyi çok güzel yatistiriyor