Merhaba herkese 38+1 gebeyim yarın planlı sezeryan olacağım,ilki de sezeryandı ve çok çok erken olmuştu hiçbir hazırlık yapmadan gitmiştim hastaneye,2,5ay küvezde bebeklerimi bekledim,o yüzden benim için bu gebelik ilk gibi..
İlk gibi olunca heyecan korku endişe her şey var..
Sağlıklı olur mu sağlıklı çıkar mıyız hemen bana verilir mi kime benzeyecek gibi bazısı normal bazısı saçmalık ötesi bi sürü soru var kafamda..
Biraz dertleşmek istedim :( annem kv yanımda olacak günlerdir herkes ve çantam hazır ama ben değilim sanki :( bu duygular herkeste mi var bi ben de mi var ?