elif475475 _Birmelekannesii_ bu testler bende gel ama hep negatif çıktı. Ben adete 4 gün kala kan vermiştim pozitif çıktı o yüzden asla inanmıyorum artık bu testlere
Asli_0025 _Birmelekannesii_ bencede direk kan verin ben mesela 12. Gün hemen adet oldum adetim düzensizdir normalde pcos var ama oldu adet bence adet olmadığınız sürece umut vardır
_Birmelekannesii_ Yaprak- inşallah canım ama yok galiba sağ kısıgim kaç gündür ağrıyor sanırım regl olacağım
Elifjkl _Birmelekannesii_ rabbim isteyen herkese nasip etsin aminn stres yapmamak lazım ama elde değil
KLina Bu testte pozitif çıkmıştım hevesle dr a gittim ama hiçbir şey yoktu güvenilir değil, en iyisi kan testi ..
Asli_0025 _Birmelekannesii_ inşallah rabbim kucağımızı doldursun hayırla kolaylıkla sağlıkla nasip etsin