Mrvmrvmc Ben de yazayım, isimli hastane çıkışı icin “bebegon” diye bir sayfa var ondan da sipariş vermeyin derim çünkü yazıları berbat yapıyorlar bir sürü ünlü de ondan yaptırmış reklamlarını yaptırmışlar resmen umranto falan, onlara güvenip sipariş verdim pişmanım. Yarın iade edeceğim ve az günüm kaldı zaten. Video çekip atmama rağmen ürünlerde sıkıntı yok dediler kabul etmediler. Sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim vs deyince ptt kodu verdiler buradan iade yap falan dediler üslup iğrençti. Yarın iade edeceğim bakalım parayı ne zaman gönderecekler.