Nazo77 bizde kimseye onu yaptırtmadım o çok güzeldi ama tabiki ilk çocuğun olduğu için sorumluluk daha fazla oluyor kimseye güvenip veremiyorsun annelik otomatik olarak yükleniyor bedene doğuyo göğsüne koyuyorlar o kokuyu o güzelliği görüyorsun diyorsun anaa ben anne oldum 😂