sselime_bebek1 Merhaba kızlar bir şey sorucam aynı durumu yaşayan var mı 17+5’im geceleri çok sık idrara çıkıyorum uyuyamıyorum ve karın ağrım oluyor acaba rahim büyüdüğü için mi normal midir bu durum var mı aranızda bunu yaşayan 💕
Hatcsezgin sselime_bebek1 bu gibi şeylere hep normal derler, idrarınızda yanma vs yoksa belki enfeksiyon olabilir diyebilir doktor. Kadın doğumcuların bu vakitlerde üstünde duracağı şeyler kanama ve çok şiddetli ağrı oluyor genelde.
sselime_bebek1 Hatcsezgin idrarımda yanma yol fakat afedersiniz akıntım çok ve kokulu onun için fitil verdi geri kalana normal dedi rahim büyüdüğü için ama gece uyutmuyor bu gibi durumlar beni
dmla_ Enfeksiyonun varsa normal canim cunku bende senin haftandayken aynı şeyleri yasadim doktor bana fitil verdi