balosum valla bende yarın 5. Günü gecikmemin 1. Günü ve gecikme öncesine 3 test yaptım 15 dk sonra çıkan gölge çizgi oluştu hala adet olmadım ama kuruma çizgisimi bilmiyorum aynı testlerimiz eğer atmadıysan testi tekrar çekermisn eğer kuruma çizgisi diye bişey varsa sizdede çıkar yoksa benimkinde niye çıktı😂