Silaozbay Kızlar 5 haftalık bi hamilelik sürecindeyim kese var ama bebek görünmüyor neden olabilir. Dış gebelik değildir demi korkuyorum
myavocado Silaozbay Allah korusun değildir kötü dusunmeyin. Çok erken daha haftanız, çok çok normal 5. haftada henüz bebek gözükmez 😊 5+3 de ben de sadece keseyi görmüştüm, 7+2 filan kesenin içinde nokta gibi gördük bebeği ve kalp atışını 🤭
Dlntkesn Silaozbay dış gebelikte kese kanallara yerleşiyor öyle olsa belli olurdu. Ben 6+3 de keseyi 7+1 de bebeği gördüm korkma herşey yolundadır inşallah
Gul2808 Silaozbay dış gebelik olsa kese gorunmezdi ki sen rahat ol stres yapma kendi kendine.5+0 da keseyi 6+0 da bebeği ve kalp atışıni gördük
TKumsall Silaozbay kese göründüyse dış gebelik olamaz bende göremedim hala keseyi 4+5te görmüştüm saten dün devlete gittim 5+6ydi kese varmış sadece çok ilgisizler kalp atışı yok daha sağlıklı mi değil mi belli değil falan dediler benimde aklıma boş gebelik mi diye düşürdüler özele gidicem geri yumurtlama dönemi 2 hafta sarılıyormus yani 6. Haftada bebek 4 haftalık görüntüye sahip oluyormuş o yüzden göremiyoruz muhtemelen ama insan yinede tedirgin oluyor
babymommy_ Silaozbay sizin doktorunuz fazlasıyla saçmalamış kese görünmezse dış gebelik ihtimali düşünülüyor kese tüpte veya rahim dışında oluşursa dış gebelik oluyor Allah korusun. Sizin kese görünmüş ne dış gebeliği canınızı sıkmayın Allahın izniyle 2 haftaya bebeğinizi görürsünüz kalp atışını duyarsınız 🤍🤲🏻
fairytale_ Silaozbay başka doktorada gözük canım dış gebelik rahımde degıl kanallarda olusan bos keseye denıyor kesen bellıyse bebekte bellı olur yakında kımısı geç dollenme oluyor ve gec gozukuyor bebek
Silaozbay TKumsall Ewet aşırı tedirgin olmuştum bugün hastaneye gittim doktor vajinal muayene yaptı ordan bebeğin kalp atışını dinledik o kadar rahatladım ki anlatamam