Nnk87 Her dilde farklı dillerden kelimeler olur. Bu çok normal ama gidip çocuklarımıza isim olarak koymamizi gerektirmez. Allah aşkına kimse Ahmet Mehmet Muhammet Mustafa gibi arapça isimlere bir şey demiyor zaten. Huzeyfe, Zeyd, useme filan gibi okunusu zor ve bizimle bagdasmamis isimlere karşı çıkılıyor. Muslumaniz diye peygamberimizin yanından geçen herkesin adını çocuğumuza vermek zorunda mıyız? Peygamberlerimizin adını koyun çok Arapça istiyorsaniz. Yakup, İsmail, İbrahim, Musa, Yunus bunlar da Arapça ve peygamber isimleri. Bunları koyun.