Kızlar ben aşılama tedavisine başladım. Adetin 5. Günü Letu 2×1 beş gün kullandım. Pazartesi kontrole gittiğimde ise yumurtalarımın 10mm altında olduğunu söyleyip olumsuz konuştu doktorum. İlacın dozunu 3×1 olarak değiştirip çarşamba kontrole gel umarım yumurtalar büyür dedi. Büyümezse bu ay aşılama iptal diye de ekledi. Yarın kontrolüm var ve çok üzgünüm. 2 günde 10mm den 19-22mm’e yükselir mi sizce? (Pcos hastasıyım)