Esra_metehan34 Brcuburci doğum oldu mu sizin ben Temmuz da doğum yaprım bana da aynı şey söylediler hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür hiç takmayın kafanıza bişi olmaz Allah’ın izni ile kilosu da iyiydi benimkinin beni de korkuttular bayağı ama sağlıkla doğdu şükğr
Brcuburci Esra_metehan34 ayy cokk sevindim rabbim sağlık sıhhat versin inşallah hayırlısıyla ocakta benim doğum🤲
Emay-1803 Merhabalar herkese ben 12 haftalık hamileyim bana da tek arter dediler çok kötüyüm ne gibi risk oldu napacağım bişgi verir misiniz lütfen 🙏🏻 😔