39+5 olduk bugünle birlikte ilk gebeliğim korkularım iç bacak ağrılarım vajina kemiklerim idrara sık sık çıkışlarım beni bitirdi anlık kramplarım çok korkutuyor bebeğim bu saatlerde çok hareketli olduğu için uyuyamıyorum sancım yok ağrılarım var bebek baskı yapıyor karnım ise iyice aşağı inmiş durumda 2 gün önce muayenem vardı nstye bağladılar sancım çıkmadı ama geceleri hiç uyuyamıyorum acile gitmeli miyim beklemeli miyim