esucanpolat merhaba ben de 7+3’üm bende de ara ara kasıklarda batma oluyor, karın ağrısı oluyor ve karnım regl olacakmışım gibi şişiyor. Çok yakın arkadaşım ebe, doktoruma da sordum. Rahim büyümesiyle birlikte çok olağan olduğunu, kanama olmazsa ve ekstra büyük acılar yaşamazsam endişelenmemek gerektiğini söylediler. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı 💕