36+5im sancım vs yok ne zaman doktor açılma var mı yok mu diye ne zaman kontrol ediyor
hilalficil 38 veya 39 da 40 hafta oldum benim hala açıklığım yok
hilalficil benim kontrolümü 38+2 de yapmıştı
hilalficil ilk kızımda suyum gelince bakmıştı 40+3 de