Kızım 6 yaşına girdi 8 aylık hamileyim ama son haftalarda çok değişti agresif bazen mutsuz sinirli arkadaşlarıyla bile geçinemiyor bana kafayı takmış tuhaf tuhaf konuşuyor sabah uyanıyor bana saydırıyor bazı günler durduk yere canımı yakmak istiyor en ufak şeyi benden biliyor bağırıyor çirkinsin falan diyor çocuğumu tanıyamıyorum resmen bambaşka bir çocuk geldi zaten biraz huysuz zor bir çocuktu ama asla böyle değildi acaba hamileyim diye mi yapıyor ama kardeşini şimdiden çok seviyor bişiler almak istiyor sürekli karnımı seviyor falan ama iç dünyasında ne yaşıyor bilmiyorum sizin durumlar ne?
Çok üzülüyorum çünkü 1. Sınıfa başlayacak eylülde ve benim doğumumda eylülde herşey daha kötü olur diye korkuyorum çok kafama takıyorum🙁