Ela-arasyilmaz1 Kızlar 39. Haftaya girdim aşırı derecede akıntı var yani akıntı mı onu da bilmiyorum yeşil sümük gibi bazen çamur gibi bunu yaşayan varmı
semi29_ Ela-arasyilmaz1 ben şuan 15.haftadayım ve başından beri akıntı yaşıyorum aynı dediğiniz gibi sümüksü yapıda oluyor gebelikte akıntının artması normal ama bende sürekli rengi değişiyor beyaz sarı yeşil hep oluyor ama bir sorun olduğunu düşünmedim hiç
Hayalim1234 Ela-arasyilmaz1 mantar olmuş olabilirsin .Bebde de yeşil akinti var doktorum idrar tahlilim temiz çıkınca mantar olmuşsun dedi fitil ve krem yazdı
Hulo2105 Ela-arasyilmaz1 bende de vardı idrarda enfeksiyon çıktı doktor antibiyotik verdi. İhmal etme enfeksiyon çok tehlikeli bi tahlil ver bence
Guzelanne56 semi29_ bende de başından beri var doktor normal dıyor hamılelık donemınde olur dıyor koku kaşıntı yoksa sorun yok dedı