mirzam11 Deletedmom_115 Ve ishal oldum ishalden dolayo mı karnım ağrıyor acaba ilk doğumumda sancım düzenliydi anlayabilmiştim ama suan karın ağrısı hiç gecmçyo yani düzenli sancı mı bakamıyorum
Deletedmom_115 mirzam11 bugün bir daha buraya aynı şikayeti yazmıştı gittim hastaneye salgın değilmiş doğum sancısıymış diye tekrar yazmıştı sen dikkat et yinede ishal de doğum belirtisi çünkü
Zynpkcn Karin agrisi dünden buyana bende de var arada kasik agrisi oluyor. Mide bulantim yok acaba bendede dogum basliyormu ki 38+2bende