Engel bende ilk aşılama yaptım,sonrasında olmadı. Aşılama,tüp bebek öncesi normal yolla hamile kaldım ancak kürtaj oldum ,kürtaj esnasında deforme olmuş tüpler. Sonrasında rahim filmi çektirdim bir tüp açıldı,tüp bebek derken şimdi normal yolla tekrar hamile kaldım işte.
Emekleriniz boşa çıkmasın inşallah,en kısa sürede güzel haberler alırsınız umarım.