Bende ritim bozukluğu var gündüzleri çok yüksek geceleri inanılmaz düşük kardiyoloji ile birlikte giriyoruz ama doktor normali önermedi ki zaten bende istemiyordun zaten nabızım çok yüksek orda iyice yükselir kaldıramam diye düşündüm epidural olacağım Allah nasip ederse