Başka bir kargo firmasında çalışıyordum benim çalıştığım firmads tazmin açıklaması şu şekildeydi ;
Paketi kaybediyorlar kuryeler bazen araca bile hiç yüklenmiyor subeye de gelmeyebiliyor tamamen kayıp yani. 12 iş günü araştırma süreci oluyor bu süreçte maks. tabii 3 günde de sonuclanabilir 12 günde de. Sonucunda paketiniz bulunup dagıtıma da cıkabilir bulunamayadabilr. Tazmin tamamlandı gibi bir bilgi aldıgınız takdirde ebebek ile iletişime geçiyorsunuz sizlere para iadenizi yapıyorlar. En azından tazmin süreci benm çalıştığım firmada böyleydi ama dilerseniz yarın kargo şirketiyle iletişime geçin daha doğru bilgi verirler. Şirketten şirkete gün sayısı vs. Değişebilir.