Derya7753 Merhaba arkadaşlar. Aile hekimliğinde her ay çağrılıp aşı olan var mı? Ben bu gün tetanoz aşısı oldum. Bir ay sonra tekrardan bir aşı olmak için çağırdı ama bu seferki yeni aşısı olacak bilmiyorum sizler bu Aşıları vuruluyor musunuz? Yada vurulan var mı sart mı
iremsevinc Derya7753 tekrar çağırdıgı asıda tetenozdur canım ilk gebelikse 2 doz yapılıyor 1 ay ara ile bugün bnde vuruldum benm tek doz ama 3 sene önce 2 doz vuruldum
myavocado Derya7753 tetanoz iki doz yapılıyor, ikinci doz için çağırmışlardır. Olunması gerekli ben de oldum 👍
Eymen61 Derya7753 benim ikinci gebeliğim ilkinde de yaptırmamiştım bunda da yaptırmayı düşünmüyorum. Artık deneme tahtasına döndük herşeyde aşı yapılıyor açikçası güvenmiyorum
NurZenkin Derya7753 çocukların arasında 3 yaş olacak 2 doz ilk gebeligimde vurundum sadece ağrı ve kolda şişlik oldu .Bu hamileliğimde 1 doz yapilacak dedi ebe ben tercihen vurunmadim.
fatmaanurr1 iremsevinc benim ilk gebeliğim beni hiç aramadılar 25.haftamdayım kendim aramam mı lazım acaba
Seyuba Eymen61 bende yaptırmadım ilk gebeliğim de şimdi ikinciye hamileym , ilkin de yaptırmadım ama karşıt olduğum için değil korktum acı ve ağrısından herkes kolumu kaldıramıyorum felan diyordu , bilmiyorum şimdi yaptırır mıyım
Bhrdnz fatmaanurr1 19.haftada ilk dozu oldum bugün ikinci doz hemşirenin sizi yönlendirmesi lazım aramadilarsa mutlaka siz gidin
Derinmom Derya7753 1 ay arayla toplam 2 doz tetanoz vuracaklar. ben ilk hamileliğimde de oldum bunda da oldum.
gktgmom Derya7753 tetanoz için çağırmışlardır bir ay arayla ikinci dozu yapıyorlar ben ikisinide oldum bence olunmalı
Derya7753 gktgmom ayy valla banada olma gerek yok bence doktoruna genede sor dedı bşr arkadaşım ondan bende bir buraya sizlere danışmak istedim
iremsevinc Derya7753 onu diyenler hangi tıp Fakültesi’nden mezun olmuş acaba? Sezeryan olsa doğumun her hangi bir enfeksiyonda o diyenler kurtatmaz canm seni
Merve_kucuk Derya7753 Tetenoz aşısı 2 doz oluyor. 1 ay sonra 2. doz için çağırmışlardır. Kızımı hamileyken 2 dozunuda olmuştum hafif kolum ağrıması dışında bir sorun yaşamadım
Derya7753 Merve_kucuk ay senın gene iyi ağrı olmuş benim kol gidik pert uyku uyuyamadım kolumu zor hareket ettiriyorum