Merhaba arkadaşlar, 3 başarısız tüp bebek denemem var. Donmuş embriyom kalmadı bu yüzden tedaviye en başından tekrar başlamam gerekiyor. Doktorum genetik tarama testi yapmamız gerekiyor dedi. Başka bir doktor araştırıp deneyeceğiz. Size sormak istediğim şey genetik tarama testi nasıl oluyor ? Kan alınarak mı bakılıyor yoksa tekrar yumurta toplama işlemi vs yapılması mı gerekiyor ? Kan alınarak bakılıyorsa eğer bu embriyo genetiğini için yeterli olur mu yoksa mutlaka embriyo oluşturup embriyo mu incelenmeli ? Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim