Melekduman67 39+6 oldum 2 gündür karnım kasılıyor yani sertleşiyor sonra gevsiyor ama sürekli aranızda böyle bir şey yaşayan var mı doğum belirtisi mi vajina bölgemde arada kasılıyor
Merve2558 Melekduman67 ben 36 haftada öyleydim sanki çocuk biyere toplanıp öyle kalıyordu sonra bu kasılmalar 5 dk inince doktora gittim doktor sancım başlamış hicmi hisetmedin doguruyosun sen dedi bı hafta önce Nisan gelmiati zaten 😀sizinki haftası daha iyi bnce bı gidip görünün
Esraksds Melekduman67 bende 39+5 gece uykularım kaçtı bebeğim tek bir yerde toplanıp kalıyor bir süre korkuyorum kasılmalarım ve vajinamdaki baskı ağrılarımı saymıyorum bacak aralarıma kramplar giriyor lavaboya kalkarken çok zorlanıyorum
Tugces09 Melekduman67 39+2 yim son zamanda bende de aynı şekilde kasılma oluyor bebeğim bı tarafa toplaniyor 2 gün önce nstde sancı falan çıkmadı o yüzden alttanda muayene edilmedim. Ara ara gelen regl sancıları dışında bir sıkıntı yok şuan 😂 gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏻
Melekduman67 Merve2558 yarın kontrolüm var ama alttan muayene yapmıyorlar eve gönderip duruyorlar hep 1 hafta sonra gel diyorlar
Merve2558 Melekduman67 süt üretmeye başlıyor büyük ihtimal iyi bişey bu bebek doğunca süt sıkıntısı cekmesiniz
Tugces09 Melekduman67 yarın sezeryana giricem inşallah dua beklerim sağ salim kucağıma almak için 🙏🏻🧿🤗