Merve0132 Kızlar 16+3 hamileyim ayaklarımın altında böyle kızarıklıklar var, kaşınmıyor, acımıyor. Ama neden olabilir ?
Ayden6 Merve0132 aynısı bende de olmuştu. Bir süre takip ettim artmaya baslamıştı. Doktora gittigimde tahliller yapıldı hiç bir sey cıkmadı alerjik ya da el ayak hastalığı dedi fakat el ayak hastalığına görünüş olarak benzese de belirtiler pek benzemiyordu. O zaman hamile degildi. Kortizonlu krem vermişti onu sürüyordum epey sonra zamanla kendi kendine kayboldu. Bir kaçı daha büyüktü onlar malesef leke kaldı
Merve0132 Ayden6 yaa geçmiş olsun inşallah geçer benimkilerde. Şu anlık bi rahatsızlık vermiyo ama sayıları artmaya başladı acaba bi sıkıntının belirtisi mi diye kafama takıldı
Ayden6 Merve0132 ben açıkcası sıkıntıdan olduğunu düşünmüştüm. O zamanlar gebeliğim sonlanmıştı. O olaydan yaklaşık 1 ay sonra bunu yaşamıştım . Sizde sıkıntılı bir dönemdeyseniz dediginiz gibi sıkıntıdan olan bir şey diyebiliriz🥲
Merve0132 Ayden6 cennet kuşun seni bekliyordur annesi🙏🏻 benim ikiz gebelik biraz onun stresini yaşıyorum açıkçası, erken doğum olur mu, küveze girerler mi falan.. yapmamak lazım aslında haklısınız 😕
Ayden6 Merve0132 evet elimizde degil bazen annelik işte 🥲 Allah sağlıkla zamanında kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼💗