fatmakyn benim ilk doğumum sezaryen olacağı belliydi ama acilde başka bir doktor vardı ağrım çok olunca mecbur yapmıştı kendi doktorum hiç yapmamıştı mesela bu durumdan rahatsız olduğumu biliyordu ikinci gebeliğimde de vajinal ulstrason harici hiç muayene yapmadı ağrım kanamam da olmayınca bence doktorunuzla paylaşın stres olup daha da çok kasmamak adına