Nurakdas- size önerim 2li 3lü test yaptırmak yerine fetal dna testi yaptırmanız bize doktorumuz direkt onu önerdi ve sadece onu yaptırdık, 2 li testin dogruluk oranının %50-60 oldugunu gereksiz strese soktugu söyledi, bir sorun cıkmadı cok sükür, 20. Haftada da detaylıyı yaptırdık orda da her sey normal cıktı, kendinizi üzecek seylerden uzak durun maddi gücünüz varsa daha garanti seyler yaptırın