Balll Kızlar 3 hafta önce enfeksiyon çıktı antibiyortik kullandım bitti sonrasında akıntım yoğun bir şekilde devam ediyor doktorumu değiştirdim ona da söylemedim perşembe kontrolüm var bebeğe zarar verir mi acaba erken mi gitsem doktora