Momybaby kızlar aklım elay da . Ama eşim ve çevrem duru ya o kadar baskı yapıyor ki emin olamadım. R leri biraz söylerken zorlanıyor gibiyim 😃
busra_basturk Momybaby bence Elay güzel ve değişik bir isim ben kız olsaydı Alya koyacaktım buda güzelmiş kız isim listeme kaydettim
poyrazin_annesi28 Momybaby Sanki isim bulamamis da uydurulmuş gibi 🥺 Buraya soran sizsiniz ben de fikrimi belli ediyorum.
Momybaby poyrazin_annesi28 fikrinizi söyleyin tabii en son yazdığınızda soru sormuşsunuz cevapladım 🤷♀️ aslında ismin anlamı hoş ama dediğiniz gibi bazen başka isimler bana da türetilmiş gibi geliyor
Momybaby irem88 evet kimisi ela da diyor isme 😃 seçtiğim isim ipek Eylül gibi net değil 🥹 ama anlamı ve tınısı hoşuma gitmişti