bebegimolacak 4 sene boyunca hayatımdaki duymaktan en nefret cümleler..
“Stres yapma olur”
“Kulak asma olur”
“Kafanı boşalt olur”
“Düşünme olur…”
Ulan ben beynimi zaten yönetebilsem dünyanın en gamsızı olurdum herhalde 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Tatillere gittik şehir şehir gezdik yedik içtik evin yolunu bulamadık falan filan ne oldu yine olmadı bebek(demekki var Rabbimin bir bildiği)
Anı yaşayıp bitince o kafayı yastığa koyduğunda geliyo işte aklına geliyo napalım yani..
Sonra birgün eşimin yurtdışı yazısı geldi 4 ay Kuzey Irak’a göreve gitti dönmeye yakın o sırada istanbulda tüp bebek uzmanı bir doktor bulduk görüştük ettik ben yaptırmam gereken kan tahlillerini galan herseyi yaptırdım bulunduğum ilde eşim görevden gelince artık tüp bebek tedavisine başlayacaktık çünkü ikimizdede bir sorun yok hiçbişe yok ama olmadı yani 4-5 sene.daha sonra eşim görevden geldi.Ama ben eşimin geldiği ay hamile kalmışım (aylarca senelerce yumurtlama ovülasyon takip ettim,işinden dolayı ilçe görevleri bilmem ne derken hiç denk gelmezdi yumurtlamam ama ıraktan geldiği gün benim yumurtlama günümde ve Rabbimin işi işte ya nasip demekki 🙏