fatma_eco zgeDenizKaramanAtmaca bana dedi iki hafta sonra kalp atışlarını dinleriz dedi keseye düşmüş demiş eşime ama ben görmedim bebeği
fatma_eco anneyim_33 ilk kan verdiğim de 192 betam oda adetimden önce vermiştim 3 kere kan verdim 2 verdiğimde 502 oldu 3 de 2842 oldu yanı artıyor gittikçe senin kide öyle olur kanaman olmadığı sürece
anneyim_33 fatma_eco bat normal de 9 du.adet günüm gelmedi daha yarın norlam de yani adetten önce sonra fark ediyor mu ki beta sonucu
fatma_eco anneyim_33 yüreğini ferah tut adet gününden 10 gün falan bekle hata ondan sonra kan ver o zamana yükselir inşallah herşey istediğin gibi olur
Bahartekinsoyy fatma_eco benim 1650ydi gözükmedi bir hafta bekledim öyle gözüktü geç döllenme dediler
fatma_eco Bahartekinsoyy benim kese dün gözüktü bebek gözükmedi doktor küçük olduğu için görmedik dedi bebeği dedi 2 hafta sonra kalp atışlarını dinleriz görüz bebeği dedi ben dış gebelikten korkuyordum ama dış gebelikt kese oluşmuyor Muş